سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
اینیستا: نباید بگذاریم حریف بر بازی مسلط شود
  آندرس اینیستا هافبک خلاق لاروخا که سابقه‌ فتح جام جهانی و جام ملتهای اروپا را در کارنامه دارد، در آستانه‌ دیدار 2 تیم همسایه، معتقد است که پرتغال همچون جام جهانی 2010 مقابل اسپانیا تدافعی بازی خواهد کرد و در نهایت نیز نتیجه را واگذار خواهد کرد. در جام جهانی آفریقای جنوبی، زمانی که هدایت تیم ملی پرتغال برعهده‌ کارلوس کوئیروش بود، سلسائو با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسپانیا شد.

این هافبک 28 ساله در مصاحبه‌ پیش از بازی خود گفت:  سبک بازی پرتغال یا به عبارت بهتر ایده‌ سلسائو برای رویارویی با ما، کم و بیش همان سبک جام جهانی 2010 است. گرچه قطعیتی در کار نیست اما من فکر می‌کنم شاگردان بنتو در خط دفاعی منتظر مقابله با حرکات ما خواهند بود. آن‌ها سعی خواهند داشت تا با محدود کردن تمامی فضا‌ها، اجازه ندهند ما آن‌چنان که باید روان فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی پرتغال از یک هافبک مرکزی قدرت‌مند و سخت‌کوش برخوردار است. هر چند سایر بازیکنان این تیم نیز از برترینهای حال حاضر فوتبال دنیا می‌باشند. بنابراین اگر ما خوب و تاثیرگذار بازی نکنیم، پرتغال بر بازی مسلط خواهد شد و این همان چیزی است که ما نمی‌خواهیم.

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/4/8 و ساعت 11:45 صبح | نظر