سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
رائول:برای حضور درالسد با گواردیولا مشورتکردم

رائول گونزالس باشگاه السد قطر به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد تا در کنار نیانگ خطرناک‌ترین زوج خط حمله منطقه خلیج فارس را تشیکل دهند.

باشگاه السد که رقم و مدت قرارداد با رائول را اعلام نکرد نشستی خبری را با حضور انبوه رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار کرد و در آن از شماره هفت رائول پرده برداری شد.

این مهاجم اسپانیایی که پس از 16 فصل حضور در رئال مادرید دو سال پیش به شالکه پیوست و در این تیم هم نمایش بسیار خوبی داشت در این نشست خبری از پیوستنش به السد ابراز خوشحالی کرد و گفت: از این که در قطر حضور دارم و با السد قرارداد امضا کردم، احساس افتخار می‌کنم. باید قبل از هر چیز از قطری‌ها به خاطر این استقبال باشکوه تشکر کنم. امیدوارم که بتوانم در السد موفق ظاهر شوم و از تجربه خود به خوبی در این تیم استفاده کنم و بتوانم به پیشرفت فوتبال قطر پیش از آغاز جام جهانی 2022 کمک کنم.

شماره هفت محبوب سانتیاگو برنابئو، افزود: من شانزده سال در تیم بزرگی همچون رئال مادرید بازی کردم. بعد از آن هم دو فصل را در شالکه پشت سر گذاشتم . بنابراین تجربه بسیار بالایی دارم. امیدوارم که آمار گلزنی‌ام در السد بیشتر از تیم‌های قبلی‌ام باشد و راه را برای قهرمانی این تیم در رقابت‌های مختلف هموار کنم.

رائول درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در رقابت‌های یورو 2012 ، گفت: نمی‌دانم که اسپانیا را همراهی خواهم کرد یا نه. دل بوسکه باید به این سوال پاسخ دهد. امیدوارم که بتوانم در یورو 2012 بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم. اگر هم دعوت نشوم همچون دیگر دوستداران اسپانیا به تشویق تیم خواهم پرداخت.

وی درباره این سوال که چرا باشگاه السد را انتخاب کرد، افزود: قبل از این که به السد بپیوندم با فرناندو هیرو و پپ گواردیولا صحبت کردم، آن‌ها لیگ قطر را خوب توصیف کردند و این چیزی بود که خودم هم در دیدار فینال جام حذفی مشاهده کردم.

رائول درباره این سوال که آیا می‌خواهد همچون پپ گواردیولا پس از بازیگری به مربیگری روی آورد، گفت: طبیعتا دوست دارم که موفقیت‌های پپ گواردیولا را در دنیای مربیگری تجربه کنم، اما هنوز آینده‌ام را مشخص نکرده ام ، چرا که همچنان بازیکن هستم. در السد حاضرم که در هر پستی بازی کنم، چرا که فوتبال یک بازی دسته جمعی است و تنها یک بازیکن نیست.

 


|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 91/2/26 و ساعت 8:12 صبح | نظر