سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
قطر آخرین حضور پپ برروی نیمکت بارسا

  در دیدار دوستانه و خیریه ای که روز 27 ماه می در «پالائو سنت جوردی» میان تیم منتخب پپ و تیم منتخب تیتو برگزار می شود هم گواردیولا را خواهیم دید و البته هنوز مشخص نیست که ایا این مربی باتجربه در آخرین سفر رسمی بارسلونا در فصل 2-2011 به قطر این تیم را همراهی خواهد کرد یا نه.


آنچه تا به امروز قطعی شده است، این است که پپ در دیدار دوستانه «سنت جوردی» با آبی اناری ها خواهد بود و بلافاصله بعداز این دیداردوستانه، هواپیمایی کاتالونیایی ها را به قطر خواهد بود. با توجه به توافقات موجود میان سران باشگاه کاتالان و بنیاد قطر، کاروان بارسلونا قرار است در روزهای 28 و 29 ماه می در این کشور باشد. هنوز برنامه های دقیق بارسایی ها در قطر مشخص نشده است ولی در این قرارداد حضور بازیکنان تیم اصلی، کادر فنی و اعضای کادر مربیگری بارسلونا ذکر شده است.





البته این طور به نظر می رسد که هیئت اعزامی بارسلونا به قطر، لیست غایبان اجباری فراوانی خواهد داشت؛ چرا که برگزاری رقابتهای یورو2012 باعث خواهد شد تا ملی پوشان اروپایی بارسلونا ،بلافاصله بعد از اتمام فینال کوپا دل ری، به اردوی تیمهای ملی کشورهایشان بپیوندند. درقراردادی که با بنیاد قطری به امضا رسیده شده، حضور پپ گواردیولا در راس این کاروان و لیونل مسی، ستاره بارسلونا، درج شده و در صورت غیبت اجباری برخی از بازیکنان، این حضور بیش از پیش موردنیاز خواهد بود.


هنوز مشخص نیست که آیا درطول این 48 ساعت حضور در قطر دیداری دوستانه برای تیم کاتالان درنظر گرفته خواهد شد یا خیر؛ اما درصورتی که دیداری دوستانه ترتیب داده شود، پپ درآن بازی مجددا روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و آخرین بار، تیمش را درقطر هدایت خواهد کرد.


|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 91/2/19 و ساعت 5:33 عصر | نظر