سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
گواردیولا پیشنهاد دوباره آبراموویچ را رد کرد

به نظر می‌رسد پس از اینکه پیشنهاد رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی برای بار دوم از سوی پپ گواردیولا رد شد، باید به دی متئو برای مربیگری این تیم بسنده کند.

گواردیولا پس از اینکه رسما اعلام کرد که در تابستان نیوکمپ را ترک می‌کند، یک بار دیگر اعلام کرد که یک سال استراحت خواهد کرد.


میرور گزارش داد: این مربی 41 ساله که با پیشنهاد باورنکردنی 12 میلیون پوند در یک سال روبرو شد، همچنان بر تصمیم خود برای استراحت یک ساله استوار ماند.


به نظر می‌رسد آبراموویچ که گواردیولا را گزینه اصلی خود برای سرمربیگری چلسی در نظر گرفته بود، باید به دی متئو سرمربی موقت تیم فرصت واقعی بدهد.


سرمربی ایتالیایی پس از اخراج آندره ویاس بواس به چلسی آمد و آبی‌پوشان انگلیس را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند.


آنها هنوز شانس به پایان بردن لیگ برتر را در میان 4 تیم برتر دارند. دی متئو می‌تواند تا زمان قابل دسترس بودن گواردیولا در چلسی بماند.


مربی بارسا با وجود اینکه می‌توانست این فصل به گرانقیمت‌ترین سرمربی جهان تبدیل شود، تأکید کرد که می‌خواهد استراحت کند؛ با این حال چلسی برای جذب گواردیولا در بازار نقل و انتقالات دست از تلاش نخواهد کشید.


خوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی نیز به دلیل قرارداش با رئال مادرید این پیشنهاد را رد کرده است.


یواخیم لو، سرمربی آلمانی نیز یکی دیگر از گزینه‌های چلسی است. این در حالی است که بازیکنان چلسی از دی متئو می‌خواهند که در چلسی بمانند.


 


|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 91/2/19 و ساعت 11:20 صبح | نظر