سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
بازتاب فینالیست شدن اسپانیا در یورو 2012
تیم ملی فوتبال اسپانیا در نخستین دیدار از مرحله‌ی نیمه نهایی یورو 2012 در ضیافت پنالتی‌ها پرتغال را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

روزنامه‌های اسپانیایی روز پنج شنبه با پوشش دیدار شب گذشته تفسیرهای متفاوتی از این موفقیت داشتند.

روزنامه اسپورت کاتالونیا با تیتر "دوباره فابرگاس" مصاحبه‌ی بازیکنان و سرمربی را چاپ کرد و در مطلبی کوتاه کنایه‌ای هم علیه رونالدو مطرح کرد و نوشت: " رونالدو و تماشای یک فینال دیگر از خانه!" این روزنامه طرفدار بارسلونا همچنان از پایان مصدومیت آلوس و نزدیک شدن آلبا به بارسلونا خبر داد.

روزنامه مارکا هم با چاپ عکس خوشحالی بازیکنان اسپانیا پس از پنالتی آخر فابرگاس نوشت: اسپانیا می‌درخشد. تصاویری از رختکن تیم اسپانیا که به نظر می‌رسد برای نشان دادن اتحاد بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید منتشر شده در قسمت‌های دیگر این روزنامه وجود دارد. همچنان مصاحبه‌ای از قول رونالدو که پیروزی اسپانیا را به شانس ماتادورها نسبت داده است که البته به نظر می‌رسد روزنامه مارکا بر خلاف گذشته این بار چندان با ستاره‌ی پرتغالی مادریدی‌ها موافق نبوده است!

روزنامه ال موندو دپورتیو نیز همانند سایر رسانه‌های اسپانیایی به پوشش تصاویر دیدار اسپانیا مقابل پرتغال پرداخته است. حرکت زشت و زننده کوئنترائو روبروی نیمکت اسپانیا از دید عکاس پنهان نمانده و روزنامه ال موندو این تصویر را در صفحه اصلی خود منتشر کرده است. این عکس در روزنامه مارکا هم چاپ شده است. بازیکن پرتغالی رئال مادرید در پایان وقت نخست اضافه مقابل نیمکت تیم ملی اسپانیا حرکت بسیار زشت و زننده‌ای انجام داد که واکنش شدید پپه رینا، سنگربان ذخیره اسپانیا را به دنبال داشت. پایان غائله نشان دادن یک کارت زرد از سوی داور به رینا بود.

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/4/8 و ساعت 11:40 صبح | نظر