سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
داور ترک قاضی دیدار تیم های چلسی - بارسلونا

   بعد از برد 1 بر 0 چلسی در بازی رفت که هفته گذشته در استمفوردبریج برگزار شد، اکنون دو تیم باید سه شنبه شب برای بازی برگشت در نیوکمپ به مصاف هم بروند.

  سکیر آخرین بار در ماه نوامبر با قضاوت در جریان دیدار تیم های منچستریونایتد و بنفیکا، داوری مسابقه ای که با حضور یک تیم انگلیسی برگزار شد را بر عهده داشت. او در فصل گذشته در جریان برد یک بر صفر منچسترسیتی مقابل دینامو کی یف، ""ماریو بالوتلی"" را اخراج کرده بود.

 انتظار می رود این داور 35 ساله در بازی فردا شب توجه ویژه ای به ""دیدیه دروگبا"" داشته باشد که گفته می شود در بازی رفت چندین بار تظاهر به آسیب دیدگی کرده است. ظاهرا دروگبا در بازی رفت با تظاهر به آسیب دیدگی های متعدد قصد بر هم زدن ریتم بازی بازیکنان بارسلونا را داشته است.


  *دوکارته ها

 در صورتی که این داور در بازی چلسی و بارسلونا به برخی از بازیکنان کارت زرد بدهد، آنها را در صورت صعود تیم هایشان، از حضور در مسابقه فینال در مونیخ محروم خواهد کرد. این بازیکنان ""اشلی کول""، ""برانیسلاو ایوانوویچ""، ""رائول میرلس"" و ""رامیرز"" از چلسی و همچنین ""کارلس پویول"" و ""خاویر ماسکرانو"" از بارسلونا هستند.

سکیر در چهار مسابقه ای که در فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده، کارت قرمز نشان نداده است و یکی از 12 داوری است که یوفا برای مسابقات یورو 2012 انتخاب کرده است.

 وی در جمع فهرست داوران فیفا برای قضاوت در مسابقات جام جهانی 2014 هم حضور دارد.



|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 91/2/5 و ساعت 8:20 صبح | نظر