سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
حضور فان پرسی در هتل بارساییها

هتل گرسونور هاوس، محل اقامت کاروان بارسلونا در شهر لندن، دوشنبه شب ، میهمان ویژه ای داشت. روبین فان پرسی، ستاره هلندی باشگاه ارسنال که یکی از دوستان صمیمی سسک فابرگاس در دنیای فوتبال است، قبل از انجام دیدار دو تیم بارسا و چلسی، برای دیدار با هم تیمی سابقش به هتل محل اقامت آبی اناری ها سر زد.

فان پرسی دوشنبه شب، علاوه بر دیدن هم تیمی قدیمی اش در آرسنال، یعنی سسک فابرگاس، با ایبراهیم آفلای، هم وطن و هم تیمی اش در تیم ملی هلند هم دیدار کرد. فان پرسی با دیدن آفلای که بعد از سپری کردن روزهای سخت و طولانی مصدومیت آماده بازگشت به میادین ورزشی است، برای این بازیکن جوان آرزوی سلامت هر چه بیشتر کرد و ابراز امیدواری کرد که بارسا بتواند در بازی با چلسی و سایر دیدارهای باقی مانده اش در طول این فصل سر بلند بیرون بیاید.

پپ گواردیولا و شاگردانش برای برگزاری دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی دروز دوشنبه به لندن سفر کرده بودند. حضور فان پرسی در هتل محل اقامت بارسایی ها بار دیگر شایعات و گمانه زنی ها درمورد احتمال پیوستن او به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی را قوت بخشید.

حدود دو ماه پیش بود که روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که ستاره هلندی توپچی ها رویای پوشیدن پیراهن آبی اناری بارسا و بازی مجدد در کنار سسک فابرگاس را در سر دارد. دوستی سسک و فان پرسی دوستی صمیمانه ای است و این دو تطعیلات تابستانی سال گذشته شان را با هم در آمریکا سپری کرده بودند.

برترین گلزن رقابتهای این فصل لیگ برتر که تا به اینجای رقابتها 27 گل برای ارسنال زده، در طول هشت فصل حضورش در ورزشگاه «امیریتس» تنها یک قهرمانی در کامیونیتی شیلد (درسال 2004) و یک قهرمانی در جام حذفی (درسال 2005 )را با آرسنال کسب کرده و بعد از حذف زودهنگام ارسنال از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم پایانی و به دست میلان، این طور به نظر می رسد که این ستاره 28 ساله به طور جدی در حال بررسی شرایط جدایی اش از این تیم و گام گذاشتن درمسیر بازیکنانی مثل تیری آنری و سسک فابرگاس است.

شکست 1-2 خانگی مقابل ویگان هم برمشکلات کنونی ارسنال افزوده و شانس صعود این تیم به رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را تا حدودی با ابهام مواجه کرده است.

دقیقا بعد از همین ابهامات بود که فان پرسی به هتل آبی اناری ها در لندن رفت و این درحالی بود که بارسایی ها حدود یک ساعت پیش به هتل رسیده بودند.

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/1/31 و ساعت 7:38 عصر | نظر