سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
رونالدو: بارسلونا تیم فوق العاده ای است

   او در گفتگو با فیفا به تمجید از بارسا پرداخته است.

رونالدو دراین باره گفته:« من رئالی هستم و سبک بازی رئال را واقعا دوست دارم ولی نمی توانم بارسلونا را نادیده بگیرم. بارسلونا تیم فوق العاده ای است.»

ستاره برزیلی درادامه صحبتهایش به نقاط قوت بارسا اشاره کرد و گفت:« شاید بارسا کارهای تماشایی ای را انجام ندهد ولی طوری بازی می کند که همه چیز خیلی ساده به نظر می رسد. تمام بازیکنان بارسا دقیقا می دانند که در هر لحظه چه کاری باید انجام دهند. توانایی در حفظ توپ، صبر برای رسیدن به دروازه حریف؛ اینها از نکات مثبت تیم فوق العاده گواردیولاست.»


رونالدو گفت:« بارسلونا یکی از بهترین تیمهایی است که در طول 35 سال زندگی ام دیده ام. اعتراف به این نکته، دردناک است ؛ چون من یک مادریدی هستم ولی درعین حال فکر می کنم که می توانیم چند جام رااز چنگ بارسایی ها در بیاوریم.»

ستاره سابق بارسا و رئال، با یادآوری روزهای حضورش در رختکن برنابئو گفت:« خاطرات خیلی خوبی از روزهای حضورم در رئال به یاد دارم و فکر می کنم که این بهترین روزهای کارنامه فوتبالی ام بوده. به علاوه دوران حضورم دراینتر را هم خیلی دوست داشتم. من واقعا اینتر و زندگی در شهر میلان را دوست داشتم. من هرجایی که رفتم، دوستان زیادی پیدا کردم و به من خیلی خوش گذشت.»

رونالدو درادامه این گفت وگویش با فیفا درمورد نیمار هم صحبت کرد و گفت:« نیمار با مهارت ترین بازیکن در نسل جدید بازیکنان کنونی برزیلی است. او قدش بلند است، قدرتمند است و یک گلزن خوب است. قدرت ضربات سر نیمار فوق العاده است و هر دو پایش توانا هستند.»

 


|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 91/1/30 و ساعت 8:35 صبح | نظر