سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
دوئل شانه به شانه کریس و مسی

   شنبه شب، درابتدا این ستاره پرتغالی رئال مادرید بود که با دومین گلی که وارد دروازه خیخون نمود، تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لالیگا را به عدد 41 رساند تا رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند. جالب اینجا بود که در کمتر از 2 ساعت بعد لیونل مسی هم توانست با دو گلی که وارد دروازه لوانته نمود، تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لالیگا را به عدد 41 برساند. و این درحالی است که هنوز 5 بازی دیگر تا پایان رقابتهای این فصل لالیگا باقی است
رونالدو در رقابتهای این فصل در 33 بازی برای رئال به میدان رفته و به 22 گل رسید. او تاکنون 7 هت تریک (مقابل ساراگوسا،رایو وایه کانو، مالاگا، اوساسونا، سویا، لوانته و اتلتیکو) انجام داده و پنج دبل (مقابل اتلتیک بیلبائو، اتلتیکومادرید، بتیس، رئال سوسیداد، و اوساسونا) به ثبت رسانده. رونالدو در دوازه بازی اخیر تیمش تنها در دو بازی مقابل مالاگا و والنسیا به گل نرسیده که تیمش در هردوی این بازیها با مساوی کار را به پایان برد. در هر صورت اگر رونالدو این روند را حفظ کند، احتمالا می تواند تا تعداد گلهایش در طول این فصل را به عدد 47 برساند.
از سوی دیگر مسی این 41 گل را در 32 بازی که برای بارسا انجام داده به ثمر رسانده؛ یعنی یک بازی کمتر از رونالدو
جالب اینجاست که علاوه بر این رکورد، رئالی ها شنبه شب رکورد دیگری را هم به نام خودشان ثبت کردند. آنها با گلزنی مقابل اسپورتینگ خیخون توانستند با رکورد 107 گلی که تیم توشاک در فصل 90-1989 به ثمر رسانده بود برابری کنند و باگلزنی در دیدارهای آتی قطعا از این رکورد عبور خواهند کرد.


|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 91/1/28 و ساعت 9:17 عصر | نظر