فیگو نمی تواند برنده دیدار رئال و بارسا در مرحله نیمه نهایی لیگ

فیگو که برای هر دوی این تیم ها بازی کرده و در طول مدت حضورش در اسپانیا تجربه حضور در دیدارهای متعدد ال کلاسیکو را دارد در این رابطه به یوفا دات کام گفت:« اینها بازیهایی هستند که همیشه در یادها خواهند ماند. رویارویی رئال و بارسا هر ساله اتفاق می افتد ولی این بازیها به خاطر تاریخی که پشت آنها نهفته است به یاد خواهند ماند. رقابت فراوانی که بین این دو تیم وجود دارد، به خاطر فوتبال و به خاطر مسائل اجتماعی است.»

 دیدار بارسلونا و رئال در جام حذفی اسپانیا که با برتری و قهرمانی رئال همراه بود، تاثیری بر دیدار چهارشنبه شب نخواهد داشت:« فکر نمی کنم بازی های پیشین تاثیری بر این بازی داشته باشند. نمی توانی به این فکر کنی که در بازیهای قبل چه اتفاقاتی افتاد و همیشه باید به بازیهای بعدی فکر کنی.هر دوی این تیمها با قدرت تمام گام به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می گذارند.فکر می کنم رئال و بارسا بهترین تیمهای دنیا در حال حاضر هستند و به همین خاطر است که می گویم دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تاریخ دنیای فوتبال خواهد پیوست.»

 اسطوره 38 ساله فوتبال پرتغال معتقد است که بارسلونا اندکی جلوتر از حریف است و البته توانایی های ژوزه مورینیو را نیز فراموش نمی کند:« فوتبال همیشه در یک چرخه حرکت می کند.چند سالی بود که رئال در تمام رقابتها به قهرمانی می رسید و الان به نظر می رسد که بارسا در این مسیر قرار گرفته است.»

 فیگو ادامه داد :« این به نسلهای مختلف بستگی دارد.درحال حاضر بارسا بازیکنانی دارد که در کنار هم خیلی خوب بازی می کنند و دقیقا می دانند که چطور با سیستم مشخصی بازی کنند.این باعث شده که شکست دادن آنها واقعا سخت شود.»

 فیگو با اشاره به توانایی های مورینیو گفت:« مورینیو کاملا موفق بوده است. تیمهای او همیشه عملکرد خوبی دارند، چون او می داند که چطور باید از تیمش بازی بگیرد و فکر می کنم که حضور او خیلی به رئال کمک می کند. او با انجام یک سبک بازی مشخص به موفقیتهای زیادی دست یافته و به همین خاطر احتمالا موفقیتهای او ادامه خواهد یافت و به قهرمانی هایش بیشتری خواهد رسید.

 

 


|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 90/2/5 و ساعت 8:59 عصر | نظر