سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
گواردیولا: پیروزی مقابل اوساسونا گامی بلند به سوی قهرمانی بود

 

 او در پایان دیدار دیشب به خبرنگاران گفت:" ما می دانیم رئالی ها دیگر اشتباه نخواهند کرد پس ما باید در دو دیدار آینده مان پیروز شویم و در بقیه دیدارها هم به تساوی برسیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

ما مقابل تیمی بازی می کردیم که هدایت آن را مندیلیبار به عهده داشت. بازی مقابل تیم های او همیشه دشوار است. بازیکنان تیم همان طور که من انتظار داشتم، واکنش خوبی نشان دادند."

گواردیولا همچنین در مورد دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل رئال در لیگ قهرمانان صحبت کرد و تایید کرد که بازیکنانش در اوج قرار ندارند.
" ما برای بازی در برنابئو در بهترین شرایط قرار نداریم اما از نظر ذهنی در شرایط خوبی به سر می بریم. ما امروز به دنبال سه امتیاز بودیم . در برنابئو خیلی جدی بازی خواهیم کرد و به دنبال پیروزی خواهیم بود. برای بازی در نیمه نهایی بیش ازاین نمی توانیم صبر کنیم. ما رئال را به عنوان یکی از مدعیان پذیرفته ایم زیرا آنها در هفته های اخیر بسیار خوب کار کرده اند. من می گویم رئال یکی از مدعیان است زیرا همه همین را می گویند. ما باید این چالش را بپذیریم."
پس از تساوی 1-1 هفته گذشته دو تیم در برنابئو، مورینیو از قضاوت داور انتقاد کرد و گواردیولا فرصت پاسخ گویی به او را از دست نداد.

" من مطمئنم مورینیو خوشحال خواهد شد اگرداور بازی پرتغالی باشد. ما برای بازی نیمه نهایی نیاز به تاکتیک و ذهنیت مناسب داریم. دو نیمه نهایی آخری که در آن بازی کردیم بسیار دشوار بود. ما قدرت رئال را با ایگواین، بنزما و کاکا دیدیم. ما فردا باید شرایط همه بازیکنان مان را ببینیم ودر این مورد تصمیم گیری کنیم."


|+| نوشته شده توسط در یکشنبه 90/2/4 و ساعت 1:14 عصر | نظر