سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
زین الدین زیدان: بارسا تیم برتر میدان بود

 رئالی ها علیرغم اینکه توانستند در دیدار شب گذشته مقابل بارسا 1-0 به پیروزی برسند، اما در سراسر بازی تحت فشار حریف قرار داشتند و به سختی موفق به حفظ دروازه شان شدند.

زین الدین زیدان، بازیکن سابق باشگاه رئال و سفیر فعلی این باشگاه تایید کرد این دیدار، دیدار ساده ای برای تیمش نبوده و بارسلونا در اکثر دقایق دیدار، کنترل بازی را در اختیار داشته است.

او در گفتگویی گفت:" تفاوت های کوچک سرنوشت چنین بازی هایی را مشخص می کند. ما اندکی به مشکل خوردیم و بارسلونا در اکثر دقایق دیدار، کنترل بازی را در اختیار داشت. با این وجود ما با زدن گل اول توانستیم آنها را شکست دهیم.

ما می توانستیم در نیمه اول یک یا دو گل بزنیم اما بدشانس بودیم که توپ های مان وارد دروازه حریف نشد. مهم این است که سرانجام توانستیم پیروز شویم."

زیدان سپس در مورد دیدار های پیش روی رئال و بارسا در لیگ قهرمانان گفت:" هر ال کلاسیکویی شرایط متفاوتی دارد و ما باید مطمئن باشیم که برای چمپیونزلیگ آماده هستیم. مطمئنا دیدار آسانی نخواهد بود. بارسلونا و رئال مادرید دو تیم از بهترین های دنیا هستند و شاید هم بهترین تیم های دنیا."

بازی رفت دو تیم بارسا و رئال روز 27 آوریل در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود و دو تیم روز 3 می در بازی برگشت در ورزشگاه نوکمپ مقابل هم قرار می گیرند.

 

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 90/2/1 و ساعت 6:36 عصر | نظر