سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
ریوالدو از دختر رئیس جمهور ازبکستان درخواست کمک کرد
ریوالدو فوتبالیست برزیلی بنیاد کار ازبکستان، با ارسال نامه‌ای به گلناره کریم‌آوا دختر رئیس جمهور این کشور، از او خواسته است تا به وی در گرفتن حقوقش از این باشگاه ازبکی کمک کند.
ریوالدو در این نامه، از خانم کریم‌آوا خواسته است تا از وی در گرفتن 16 میلیون یورو از حقوق باقی مانده‌اش از باشگاه بنیادکار حمایت کند.
پایگاه خبری روس‌زبان کانیوز نیز با تایید این خبر نوشت: ریوالدو در این درخواست، از دختر رئیس جمهور ازبکستان خواسته است تا در مشکل بوجود آمده میان وی و این باشگاه ازبکی، میانجیگری کند.
این در حالی است که شرکت ازبکی زروماکس که حامی مالی باشگاه فوتبال بنیادکار است، در سال 2008 میلادی، در قراردادی 3 ساله با این بازیکن برزیلی قرارداد منعقد کرده عنوان داشته، وی در خدمت باشگاه بنیادکار است، اما به دلیل ورشکسته شدن این شرکت، باشگاه بنیادکار نتوانسته است به تعهدات خود در زمینه پرداخت مبلغ قرارداد ریوالدو عمل کند.
وکیل مدافع ریوالدو در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری، تصریح کرده است که باشگاه بنیادکار تنها دستمزد سال اول قرارداد را به ریوالدو پرداخت کرده و 2 سال از دستمزد وی، معادل 16 میلیون یورو را به وی پرداخت نکرده است.
وکیل مدافع ریوالدو تاکید کرده است که این بازیکن برزیلی برای احقاق حق خود به دادگاه سوئیس شکایت خواهد کرد.
این بازیکن برزیلی به دلیل عدم اجرای قرارداد توسط باشگاه ازبکی، در سال 2010 میلادی ازبکستان‌ را ترک کرد.

|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 90/1/31 و ساعت 8:50 صبح | نظر