سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
گواردیولا: باید شجاع باشیم؛ به خودم اجازه نمیدهم درباره تاکتیکها

 این دومین کلاسیکو در چهار نبرد تاریخی بین دو تیم است و فرصتی برای بارسا است تا جامی بگیرد.

 گواردیولا گفت: «به نظرم این فینالی است که در آن هر اتفاقی ممکن است و جو بسیار شادی بر آن حکمفرما خواهد بود. ما باید تیم خود را تشویق کنیم و برای تیم دیگر احترام قائل شویم.»

 بارسلونا با حضور په‌په در خط میانی رئال مادرید دچار مشکل شده بود و از گواردیولا پرسیدند که آیا اقدام خاصی انجام می‌دهد یا نه.

 گواردیولا هم گفت: «رئال مادرید احتمالات فراوانی دارد، اما چیزی که مهم است عصاره مفهوم است. ما درباره آنچه شنبه روی داد صحبت کردیم، و این که چه کارهایی درست بود و چه کارهایی اشتباه. کاری که مادرید انجام می‌دهد بستگی به کاری دارد که ما انجام می‌دهیم.

 ما باید توپ را سریع‌تر به گردش دربیاوریم تا با په‌په مقابله کنیم. اگر سری‌تر باشیم، دفاع آنها جا می‌ماند. برای اتفاقات دیگر هم داور حضور دارد.

 ما صحبت کرده‌ایم و می‌دانیم که باید بهتر بازی کنیم تا موقعیت‌های بیشتری بسازیم.»

 گواردیولا همچنین گفت که کارلس پویول در لیست بارسلونا قرار می‌گیرد: «پویول پس از مصدومیت خیلی بهتر شده. این مصدومیت سه ماه او را تحت تاثیر قرار داده بود. او با ریتم خوبی تمرین کرده و با ما مسافرت خواهد کرد.»

 گواردیولا درباره تغییرات تاکتیکی لازم در جریان دیدار هم گفت: «می‌توانیم به روش‌های دیگری هم بازی کنیم و می‌دانیم که باید چه کنیم تا پیروز شویم.

 مسابقه در برنابئو نقطه ارجاعی برای ماست. بعضی کارها را درست انجام دادیم و برخی دیگر را نه چندان. ما باید عمقی‌تر بازی کنیم.باید شجاع باشیم و تلاش کنیم و ببریم.»

 به مادرید اتهام فوتبال منفی زده‌اند و مورینیو از سوی یوهان کرویف و آلفردو دی‌استفانو تحت انتقاد قرار گرفته. گواردیولا می‌گوید: «نمی‌خواهم کار همکارم را نقد کنم. تردیدی درباره پس‌زمینه مادریدی دی‌استفانو ندارم. آنها برای ما دردسر درست کردند و همکاران من هم هر طور می‌خواهند می‌توانند از تیمشان بازی بگیرند.

 مورینیو مربی خوبی است، اما هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم نظرات تاکتیکی درباره کار همکارم بدهم.»
او درباره دیدار چهارشنبه گفت: «این بازی مهمی برای ماست و می‌خواهیم پیروز شویم. ما خوش‌اقبالیم که دوباره این‌جا هستیم و می‌خواهیم که قهرمان شویم.

 برای ما بازی مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید افتخار است.»


|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 90/1/31 و ساعت 8:49 صبح | نظر