سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
مدیر ورزشی بارسا تا 2013 تمدید کرد

   آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، که قراردادش را با این باشگاه برای دو سال دیگر تمدید کرد، معتقد است پیروزی مقابل رئال در فینال کوپا دل ری بهترین راه برای جشن گرفتن این اتفاق است.

قرارداد سوبی ساره تا با بارسا در تاریخ 15 ژوئن 2011 به پایان می رسید و براساس بندی از این قرارداد، به طور اتوماتیک قرارداد او برای دو سال دیگر تمدید شد.

در بیانیه ای که در سایت اختصاصی باشگاه بارسلونا منتشر شده، آمده است:" قرارداد آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی باشگاه، برای دو سال دیگر یعنی تا ژوئن 2013 تمدید شد."

این دروازه بان سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا از این اتفاق اظهار خوشحالی کرد و هدف بعدی آبی واناری ها را پیروزی در فینال کوپا دل ری دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد کار آسانی نیست اما من اینجا هستم تا کار تکسیکی بگریستین را ادامه بدهم. از اینکه در این باشگاه هستم، خوشحالم و همین طور به دلیل اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد.در فوتبال حرفه ای باید همیشه مبارزه جو باشید و ما بسیار خوشحالیم که سبک بازی فوتبال را تغییر داده ایم.
او همچنین در مورد فینال کوپا دل ری گفت:" در فینالی مانند این همیشه چیزهای کوچک تعیین کننده خواهند بود. هر دو تیم همدیگر را به خوبی می شناسند و تیم برنده، تیمی است که بتواند برنامه هایش را اجرا کند." 

 


|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 90/1/30 و ساعت 6:37 عصر | نظر