سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
دل بوسکه: ازنظر دفاعی عالی بودیم
بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا دیشب شاهد صعود تیمش به فینال رقابتهای یورو2012 بود.

اسپانیا در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی و بعد از تساوی بدون گل در پایان 120 دقیقه تلاش در ضربات پنالتی پرتغال را شکست داد و روانه فینال شد.

با این برد، لاروخا برای سومین بار متوالی به فینال تورنمنتهای رسمی و بزرگ می رسد و درپایان این دیدار دل بوسکه به تمجید از خط دفاع تیمش پرداخت که درمهار بازیکنان پرتغال و به ویژه کریس رونالدو موفق بودند.

دل بوسکه در صحبتهایی به تله سینکو گفت:« می شود برسراینکه ما خوب بازی کردیم یا نه ، بحث کنیم ولی از نظر تدافعی فوق العاده بودیم و هر 4 مدافع و 2 بازیکن میانی ما نمایش خیره کننده ای به اجرا گذاشتنند. ما با حضور خسوس ناباس و پدرو در جناحین واقعا لذت بردیم. خیلی خوشحالیم. ما در بازی کاملا متعادلی در طول90 دقیقه، تلاش فراوانی انجام دادیم.»

سرمربی ماتادورهاادامه داد:« ما در وقتهای اضافه تیم برتر میدان بودیم. این بازی کاملا کنترل شده ای بود و خیلی آرام و کند بازی می کنیم. همه ما خیلی خوشحالیم. چون بازیکنان فوق العاده ای داریم ،حتی بعد از یک فصل خیلی سخت آنها تمام تلاششان را به کار گرفتند.»

دل بوسکه درادامه به این نکته اشاره کرد که تمام بازیکنانش حاضر بودند تا بار فشار زدن پنالتی را بردوش بکشند:« همه خودشان را آماده زدن ضربه پنالتی اعلام می کردند. قرار بود سسک پنالتی دوم را بزند ولی خودش خواست که زننده پنالتی پنجم باشد. ما دراین باره هیچ بحثی نکردیم. سرخیو راموس با اعتماد به نفس فراوانی پشت توپ قرار گرفت و دروازه بان ما هم عملکرد خوبی داشت. سرخیو هم که فوق العاده بود. الان زمان آن فرا رسیده که استراحت کنیم و خودمان را برای فینال آماده کنیم.»

دل بوسکه درانتخاب حریف ایده آلش برای بازی فینال از میان آلمان و ایتالیا مردد بود و اعلام کرد که تیمش تنها نگران شرایط خودش است و نه حریف آتی !

آلمان و ایتالیا ،امشب در دومین دیدار نیمه نهایی مقابل هم قرار می گیرند تا دیگر فینالیست روز یکشنبه شهر کیف مشخص شود.

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/4/8 و ساعت 11:41 صبح | نظر