سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
کله گنده های بارسا نخواستند که پپ ادامه دهد

 ساعت 11 شب، در کانال پلوس لیگا، خوان لاپورتا، درطول 55 دقیقه پاسخگوی مونیکا مارچانته بود؛ مارچانته معمولا5،6 دقیقه زمان می خواهد تا به جمع بندی هایش برسد ولی تصورش را بکنید که لاپورتا چقدرحرف داشت که این گفتگو حدود 1ساعت به طول انجامید. رئیس سابق باشگاه کاتالان باشفافیت فراوانی صحبت می کرد.به ویژه درمورد جانشین او درباشگاه بارسا.

لاپورتا درصحبتهایی درمورد خودش و روابطش با آنخل ماریا ویار،رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت:« راستش را بخواهید من هیچ وقت درمورد داوری ها صحبت نمی کردم.همه می دانند که من ویار راتجسین می کنم. او مرد اصیلی است ومن ازاو درسهای زیادی آموخته ام.»





لاپورتا درادامه بار دیگر با اشاره به استقلال کاتالونیا و احساسات خاص مردم این منطقه از جمله خودش گفت:« اگر من به خاطر موفقیتهای تیم ملی اسپانیا خوشحال می شوم، به خاطر بازیکنان بارسلونا که درتیم ملی هستند و همچنین به خاطر آنخل ویار است.»


درادامه این گفتگو لاپورتا درمورد گواردیولا و خداحافظی او بانیمکت مربیگری بارسا هم صحبت کرد. لاپورتا کسی بود که پپ را به عنوان مربی تیم پایه ای بارسلونا برگزید ودرنهایت او را به تیم اصلی آورد.آن هم درحالی که خیلی ها فکر می کردند که مورینیو،بهترین گزینه برای جایگزینی رایکارد است.


رئیس سابق باشگاه کاتالان اعتقاد دارد که مدیران ومسئولان کنونی بارسلونا تمام اقدامات لازم برای ادامه حضور گواردیولا را انجام ندادند:« یکی از کارهایی که اعضای کادرمدیریتی ساندرو روسل انجام می دهند،این است که تمام آنچه دردوران ما در باشگاه کاتالان ساخته شده بود را ویران کنند. طبق این اصل، جدایی پپ گواردیولا، اجتناب ناپذیر بود.فکر می کنم که آنها می توانستند برای نگاه داشتن پپ کارهای به مراتب بیشتری انجام دهند ولی دیدگاه من این است که آنها کارهای لازم را انجام ندادند؛ چون برایشان جالب نبود که پپ درسمت مربیگری تیم بماند.»


لاپورتا، درپاسخ به سوالی درمورد احتمال بازگشتش به دنیای ریاست باشگاه کاتالان گفت:« هنوز درمورد بازگشت برنامه ریزی نکرده ام ولی گاهی اوقات وقتی می بینم که سران بارسا در طول این یک سال و نیم مدیریت چه کرده اند،احساس می کنم که باید اوضاع باشگاه تغییر کند.»


رئیس سابق باشگاه کاتالان درمورد انتصاب تیتو ویلانووا در سمت مربیگری بارسا هم گفت:« من تیتو را به عنوان یک انسان و به عنوان یک مربی می شناسم.او انسانی استثنایی است ودیدگاه های وسیعی دارد،شاید او بیش از هرکسی دیگری با این سیستم اشنا باشد. او ،سالها با این بازیکنان که الان درتیم اصلی هستند،کار کرده.بازیکنان از او کاملا حمایت خواهند کرد و این خیلی مهم است، چون روح تیم برهمین مبناست.البته اگرمن بودم، سعی می کردم که زوج "تیتو-گواردیولا" را حفظ کنم.»


درطول این گفتگو، لاپورتا درمورد موضوعات دیگری هم به صحبت پرداخت؛ از بنیاد قطر گرفته تا مورینیو. او درمورد آقای خاص گفت:« مورینیو مردعمل است. او در حال بناگذاشتن پروژه های فوتبالی اش است ورئال با مورینیو، مبدل به حریف شایسته ای برای بارسا شده است.»


 


|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 91/2/25 و ساعت 8:25 صبح | نظر