سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
هاجی: مسی نابغهای در تیمی استثنایی.
 لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در این فصل هم بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت و بار دیگر همه نگاه‌ها را معطوف خود کرده است. این بار نوبت گئورگی هاجی اسطوره فوتبال رومانی شد تا زبان به ستایش او بگشاید.

هاجی که در دوران بازیگریش به مارادونای بالکان شهرت یافته بود در گفت‌وگو با رادیو کوم گفت: مسی نابغه‌ای در جهان فوتبال است. تعداد گل‌هایی که او در این فصل به ثمر رسانده شگفت انگیز است. او به راحتی می‌تواند دروازه‌ حریفان را باز کند. مسی نابغه‌ای در تیم استثنایی است.

وی افزود: مسی بازیکن سریع و بسیار تکنیکی است. او به راحتی هر چه تمامتر دروازه‌ حریفان را باز می‌کند. تفاوت بین من و مسی در این است که هم تیمی‌های مسی به او پاس می‌دهند تا کار را تمام کند، اما من نقش پاسور را برای دیگر بازیکنان ایفا می‌کردم.

هاجی که سابقه حضور در هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را دارد، درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: امیدوار بودم که بارسلونا و رئال مادرید به فینال صعود کنند. اگر این طور می‌شد شاهد بازی بسیار زیبایی می‌شدیم. بر این باورم که در صورت صعود رئال و بارسا به فینال شاگردان گواردیولا جام را بالای سر می‌بردند.

هاجی پس از درخشش در بارسلونا و رئال مادرید راهی ترکیه شد و به تیم گالاتاسرای پیوست. او در آنجا هم بسیار خوب کار کرد و در فینال جام اتحادیه اروپا مقابل آرسنال تیمش را قهرمان کرد.

 


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/2/21 و ساعت 9:46 صبح | نظر