سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
اظهارات بازیکنان بارسا در مراسم خداحافظی پپ

بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل اسپانیول از گواردیولا به خاطر آنچه در طول 4 سال به آنان آموخت تشکر کردند. آنها پس از آخرین مسابقه در نیوکمپ از سرمربی خود قدردانی کردند.

پدرو رودریگوئز از گواردیولا به خاطر اعتمادش به بازیکنان جوان تشکر کرد و گفت: او به من فرصت داد تا در این تیم به میدان بیایم و عناوین زیادی در ترکیب آن کسب کنم.


مهاجم اسپانیایی اظهار داشت: تا زمان کنفرانس خبری هفته پیش از تصمیم گواردیولا برای ماندن یا رفتن اطلاعی نداشتم. واقعا فکر می‌کردم در تیم بماند. حیف شد که تصمیم به رفتن گرفت. اما باید به تصمیم وی احترام بگذاریم.


مهاجم بارسا با ابراز تأسف از حذف تیمش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با وجود عملکرد خوب اظهار داشت: هدف اصلی قهرمانی در جام پادشاهی است.


پینتو نیز در این باره گفت: احترام زیادی برای گواردیولا قائلم.  شک دارم شبیه به آنچه در این مدت دیدم را دوباره ببینیم. این خوب است که همه از کارهایی که او انجام داده، قدردانی می‌کنند.وی افزود: پپ گواردیولا در قلب ما جای دارد.





کریستین تیو نیز خاطرنشان کرد: از این پیروزی خوشحالم. از هواداران به خاطر این حضور پرشور و از گواردیولا به خاطر چیزهایی که به ما آموخت، تشکر می‌کنم.


سسک فابرگاس نیز اظهار داشت: امتیاز باور نکردنی داشتم که امسال در بارسا کنار این مرد باشم. صمیمانه از پپ قدردانی می‌کنم.


 


|+| نوشته شده توسط در یکشنبه 91/2/17 و ساعت 12:47 عصر | نظر