سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
گواردیولا امشب با نیوکمپ وداع می کند

گواردیولا امشب در آخرین دیدار خانگی بارسلونا هدایت این تیم مقابل اسپانیول را برعهده خواهد داشت.



هرچند که هنوز به طور رسمی برنامه ای برای وداع با گواردیولا در کسوت مربی تیم کاتالان اعلام نشده ولی به احتمال قوی ده ها هزار هوادار تیم بارسا ازفرصت بازی امشب برای خداحافظی با پرافتخار ترین مربی خود استفاده خواهند کرد.



گواردیولا درباره خداحافظی کاتالان ها با او در شهرآورد بارسلونا گفت: اهمیت بازی امشب بیش از خداحافظی با من است. مردم می آیند تا بازی راتماشا کنند.



وی افزود: خداحافظی را دوست ندارم ولی به هرحال مقابل دیدگاه مردم هستم . امیدوارم مردم مانند همیشه و طبق روال معمول عمل کنند.



سرمربی بارسلونا گفت: من چهار سال در اینجا مربی بودم و طبیعی است که قدری توجهات به سمت من باشد ولی این باید در وهله دوم قرار گیرد. آنچه مهم است بازی بارسلونا و اسپانیول است.



بارسلونا از سال 2008 به این سو و با هدایت گواردیولا 13 جام قهرمانی را تصاحب کرد که شامل سه قهرمانی لالیگا ، دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ، دو سوپرجام اروپا ، یک جام حذفی اسپانیا، دو جام باشگاه های جهان و سه سوپر جام اسپانیا می شود.



گواردیولا هنوز اعلام نکرده قصد دارد به کدام تیم برود و فقط گفته نیاز به اندکی استراحت دارد و باید مدتی ازفوتبال فاصله بگیرد.


|+| نوشته شده توسط در شنبه 91/2/16 و ساعت 6:51 عصر | نظر