سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
کرایف: تصمیم گواردیولا درست بود

 یوهاک کرایف اسطوره فوتبال هلند در گفت‌وگو با رادیو «کوبی» اسپانیا گفت که تصمیم گواردیولا برای جدایی از بارسلونا درست بود.

 

 کرایف که در حال حاضر به عنوان مشاور در باشگاه چیواس گوادالاخارا مکزیک فعالیت می‌کند، افزود: بر این باورم که گواردیولا تصمیم درستی گرفت. او وظیفه خود را در بارسلونا به بهترین شکل ممکن انجام داد و طبیعی بود که پس از چهار سال کار پرفشار و در عین حال موفقیت آمیز انرژی او تحلیل می‌رود و خسته می‌شود. گواردیولا به استراحت و تجدید قوا نیاز داشت. پپ گواردیولا برای بازگشت به فوتبال نیازمند استراحت بود. زمان پیش‌رو برای او سخت و دستخوش تحولات زیادی خواهد بود.

 

 سرمربی سابق بارسلونا درباره اظهارات ژوزه مورینیو پس از رفتن گواردیولا که با تمسخر گفته بود که خستگی پپ به خاطر تمام شدن بازی‌ها در ماه جون است، گفت: هر شخصی دوست دارد هر آنچه را که می‌پسندند بگوید. گواردیولا تصمیمش را خیلی وقت پیش گرفت. او نیازمند استراحت است و باید این حق را به او داد.

 

 کرایف در پایان درباره انتخاب ویلانووا به عنوان جانشین پپ گواردیولا گفت: تنها چیزی که الان باید بگویم این است که فعلا باید صبر کرد و منتظر ماند.

 


|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 91/2/13 و ساعت 6:42 عصر | نظر