سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
فابرگاس: باید سرمان را بالا بگیریم

سسک فابرگاس با تشکر از هواداران برای حمایت آنها در بازی شب گذشته مقابل چلسی در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأکید کرد: این شکست یک ناکامی بزرگ برای بازیکنان بود. از هم‌تیمی‌هایم می‌خواهم که نگاه رو به جلویی داشته باشند و به 4 بازی پایانی در لالیگا و فینال جام پادشاهی فکر کنند. برای قضاوت درباره فصل بعد هنوز خیلی زود است.

فابرگاس در این باره گفت: این طور حذف شدن از مسابقات دردناک است زیرا ما تیم برتر بودیم. نتیجه استمفوردبریج این شکست را برای ما رقم زد.


وی ادامه داد: عالی بازی کردیم، برتر بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. شیوه بازی خود را در این مسابقه قربانی نکردیم.


هافبک آبی و اناری پوشان خاطرنشان کرد: ما باید سر خود را بالا نگه داریم. سال دیگر فرصت انجام کارهای مهمی را خواهیم داشت. بازیکنان نشان دادند که می‌توانند بهتر باشند.


فابرگاس با وجود این شکست از هواداران به خاطر رفتار خوب و تشویق تیم تشکر کرد و افزود: هیچ‌گاه نیوکمپ را پس از شکست این طور ندیده بودم. بارسا تیم بزرگی است زیرا بازیکنان، سرمربی و هواداران فوق‌العاده‌ای دارد.


پویول و ژاوی پس از مسابقه شب گذشته تست دوپینگ دادند؛ بارسلونا 2 روز استراحت خواهد کرد و سپس جلسه تمرینی خود را روز جمعه ساعت 11 به وقت محلی آغاز خواهد کرد. سرخیو بوسکتس پس از این جلسه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر خواهد شد.


|+| نوشته شده توسط در پنج شنبه 91/2/7 و ساعت 8:37 صبح | نظر